Betrezen
»Administrator Forum«
Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielkie Miasto Łódź Płeć: Bot
|
|
Zasady |
|
Kodeks Forum MastersOfora
§1. Postanowienia Ogólne
* Każdy Użytkownik wraz z rejestracją akceptuje poniższy Kodeks Forum.
* Jako, że do rejestracji na forum wymagane jest zaakceptowanie treści kodeksu to jego nieznajomość nie będzie zwalniała od kary w przypadku złamania zasad.
* Kodeks odnosi się do każdego użytkownika forum jak i członków Senatu Gildii. Obowiązuje absolutna równość wobec zasad.
* Personel Forum zachowuje sobie prawo do ostrzegania, cenzury i banowania Użytkowników w przypadku nieprzestrzegania zasad. W ekstremalnych przypadkach, które są rozpatrywane indywidualnie, Użytkownik może zostać zablokowany w Grze, oraz na kanałach IRC. To działa także w drugą stronę. Zasady obejmują zamieszczone posty oraz prywatne wiadomości (PW).
* Na forum jedynym językiem, jakim należy się posługiwać, jest język polski. Inne języki mogą być wykorzystane tylko do zaprezentowania nazw (np. "The Gladiators") lub pojedynczych zdań (np. w sygnaturze "Beware of the heretic, the alien, the mutant"). Należy starać się pisać zgodnie z zasadami polskiej ortografii i nie używać żargonu kaleczącego język polski.
* Przed założeniem nowego tematu na forum należy upewnić się, że jest on zakładany w odpowiednim dziale. W każdym podforum obowiązuje kodeks danego działu, z którym użytkownik ma obowiązek się zapoznać i przestrzegać go. Zatem w każdym podforum obowiązuje kodeks ogólny oraz kodeks danego działu. Jeżeli jakiś punkt kodeksu danego działu jest niezgodny z kodeksem ogólnym wówczas obowiązuje kodeks ogólny. W takim przypadku zaobserwowaną rozbieżność pomiędzy kodeksami należy zgłosić do Super Moderatora bądź Administratora Forum.
* Obsługa forum nie rozstrzyga sporów dotyczących praw do własności intelektualnej.
* Administracja Forum zastrzega sobie prawo do ewentualnych korekt kodeksu podczas działania forum. Wszystkie zmiany będą wprowadzane z lekkim wyprzedzeniem, a użytkownicy zostaną o tym poinformowani.
* Każdy użytkownik przed nałożeniem blokady w postaci bana otrzyma 5 ostrzeżeń
Niedozwolone jest:
* zamieszczanie postów w imieniu zbanowanych Użytkowników na Forum.
* podszywanie się pod członków Senatu, wliczając w to naśladowanie ich nicków, avatarów, sygnatur itd.
* nadużywanie guzika Zgłoś. Rozumie się przez to klikanie przycisku pomimo tego, że nie zostały złamane Zasady Forum.
* pisanie postów bezpośrednio pod sobą. W przypadku, gdy chcemy coś dodać do swojej poprzedniej wypowiedzi, używamy opcji Edytuj.
* pisanie postów, których głównym celem jest zdobycie większej ilości postów rankingu.
* "podbijanie" starszych wątków (zamieszczanie posta tylko po to aby temat znalazł się na pierwszej stronie). Obsługa Forum w uzasadnionych przypadkach ma prawo podbijać zamknięte tematy.
* edytowanie w postach dopisków wykonanych przez obsługę forum (moderatorzy itp.).
* zakładanie tematów, w których jest mowa o tym jak ominąć zabezpieczenia w grze, na forum i IRC, jak wykorzystać buga lub oszukać obsługę.
* zakładanie tematów, które w jakikolwiek inny sposób naruszają regulamin gry, kodeks forum lub OWU (m.in. poradniki multikonciarza, nielegalny handel rubinami, ogłoszenia sprzedam konto, opisy botów itp.)
* zachowywanie się jak dodatkowy moderator, np. pisząc "Temat zamknięty", pomimo że nie jest się założycielem tematu.
* wstawianie do postów obrazków o wymiarach większych niż 500px szerokości, 500px wysokości, waga 500kB.
* cytowanie wypowiedzi naruszających punkt kodeksu "Treści Zabronione".
§2. Treści Zabronione
W postach, profilach, avatarach i sygnaturach nie można zamieszczać treści:
* Pornograficznych, politycznie ekstremistycznych, obraźliwych, zabronionych przez prawo i powszechnie uznanych za moralnie niepoprawne.
* Wzywających do: nienawiści i dyskryminacji na tle rasowym/religijnym oraz odnoszących się do ideologii totalitarnych jak np. faszyzm, nazizm.
* Zawierających jakiekolwiek prywatne wiadomości lub dyskusje, bez zgody wszystkich zainteresowanych stron. Ta reguła tyczy się wszystkich systemów komunikacyjnch na przykład: prywatne wiadomości, MSN, ICQ, GG lub IRC.
* Zawierających linki referencyjne do gier on-line oraz innych serwisów.
Wyżej wymienione linki są dopuszczalne w całym profilu (np tekst wewnętrzny, sygnatura). Nie można ich umieszczać tylko w postach i prywatnych wiadomościach.
* Merytorycznie nie należących do danego Wątku, czyli tzw. Offtop'u oraz treści nie posiadających żadnego sensu, mających na celu zaśmiecenie danego forum, czyli tzw Spam'u
* Których jedynym celem jest drażnienie bądź obrażanie innych uczestników społeczności. To samo tyczy się tzw "trollowania" tzn: pisania postów wyłącznie w celu irytowania innych ludzi bądź wszczynania awantur.
* Wulgarnych (także wulgaryzmów użytych w formie ocenzurowanej np. gwiazdkowanie, przekręcenie liter).
* Ograniczających się do pojedynczego słówka określającego emocje, np "fajnie". Należy w jakiś sposób poprzeć swoje zdanie, np.: "fajnie, bardzo podoba mi się sposób w jaki tworzysz sygnatury".
* Zawierających flood, czyli kilkakrotne powtórzenie tego samego słowa lub znaku, np: "plz plz plz plz plz" " :DD :DD :DD :DD :DD "
* Zawierających wszelkiego rodzaju reklamy, bądź odnośniki do stron mających na celu doprowadzenie danego użytkownika lub innej osoby do jakichkolwiek korzyści majątkowych lub materialnych.
* Propagujących piractwo komputerowe, w tym linków do cracków, warezów oraz stron je oferujących.
* Napisanych w większości kolorem/kursywą/innymi metodami utrudniającymi ich przeczytanie. Dopuszczalne jest to tylko do podkreślenia ważniejszych fragmentów.
* Zawierających tzw. "drzewka z cytatów". Posty powinny być przejrzyste
§3. Obsługa Forum i Odpowiedzialność Użytkownika
Każdy uczestnik Forum musi przestrzegać Kodeksu, gdyż akceptuje go z chwila rejestracji na forum.
Jeżeli użytkownik nie jest usatysfakcjonowany Kodeksem to nie musi rejestrować konta na forum.
Użytkownik może zarejestrować tylko JEDNO KONTO. Konto jest przypisane do jednego użytkownika i może być używane tylko prze tą osobę. Wyjątki są tylko dozwolone przez Administrację.
Administracja Forum zastrzega sobie prawo do:
* blokowania/usuwania/modyfikacji kont użytkowników
* zamykania/usuwania wątków
* innych działań moderatorskich
bez podania wyraźnej przyczyny takiego działania.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Betrezen dnia Sob 16:26, 13 Sie 2011, w całości zmieniany 4 razy
|
|